EN HELG HEMMA

i helgen har jag varit hemma. typ. idag har jag varit i finspång och paddlat DM, distriksmästerskap. dä va kuel och dä gick bra, jag vann över duktiga tjejer. Klara och Anna bland annat som kom etta och tvåa på höstregattan på 200 meter, i tuff konkurrens av danska och svenska kanotister. KUEL.

fint väder och glada mäniskor.


jag har även hunnit med att vara hos min pappa där min syster bor, och ätit mat med alla syskonen och pappa. det var inte igår om man säger så, trevligt!

och fyndat på loppis, askul.


Har kommit fram till att Norrköping är bra också. Jättebra. Alldeles lagom stor stad, med allt man behöver och asfin natur. BRA.




pumpade dessa i afton också. fedt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0