HÖSTLOV

Denna vecka blev ju kanske inte riktigt som jag tänkt mig, MEN jag tycker den har genererat i bra saker ändå.

*jag har fått vila asmkt.
*jag har fått snora asmkt.
*jag har fått min paddel som var bäst.
*jag har förlängt mitt avtal med min sponsor
*jag har varit hos en konstig AT läkare som tyckte att jag själv skulle ställa diagnos på mig.
*jag har gått jättemånga promenader och upptäckt NYA fina ställen, i LINDÖ. och här har jag bott i arton år. ajaj.


... ja nu kom jag inte på fler bra saker.
imorn ska jag upp tidigt och bedra mig till stan. campus närmare bestämt. där är det högskoleprov som gäller.
känns som jag ska tävla. haha. kommer säkert komma dit i tävlingslinne och tights, inrusandes, "PERS!?!"

GAAAAH, IDOL UTRÖSTNINGEN BÖRJAR NUUU, better rusing downstairs.


night stalkers.




*fOkUsErAd*


Kommentarer
Postat av: anna

Haha det låter ju som en grym vecka kära du!! :D

2011-10-29 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0