ONE AND ONLY

Vi är nu i sluttampen av testveckan och aj vad kroppen gör ont. Jag har nog en förmåga att ta ut mig rätt bra, och det känns kan jag lova.

I tisdags körde vi benuppdrag och chins, och jag tog personliga rekord på båda.
I Onsdags var det cooper. Ytterligare ett personligt rekord och en snurrig skalle.
Igår, torsdag var det uthållighetstester i bänkpress och bänkdrag, även där hade jag ökat sedan sist,
och så var det även dips, som är min sämsta grej, men jag tog personligtrekord. i lill-dips. hatar dips haha.
och sedan hade vi brutalbänkstestet som även det blivit lite mer strikt iår. nu har vi ett band som vi håller i och har runt huvudet, så man inte ska kunna fuska och ta fart med armarna någon gång, och det var jobbigare än förut! är dock själv ganska imponerad av min vilja i just brutalbänkstestet och slog pers, det var inte vackert, men det var pers.


Imorgon är det paddelmaskinstest. shit. aj.

avslutar testveckan med att ställa upp i en löptävling. Höstmilen, som har en behaglig början, men sedan följer den (ö)-kända höstmilen-backen. det kommer nog bli gött med en trött kropp! nejvars. ska bli kul, löptävlingar är roliga, när det är så mycket folk tycker jag. ska ta det som en träning och ha kul.




ikväll ska jag ta det jävligt lugnt och unna mig den där glassen som jag sagt att jag ska äta efter alla tester.




bild från ett test från i våras :)

Kommentarer
Postat av: ANNA ANSWERS

"det var inte vackert, men det var pers"



hahahahahahaha :DD

2011-10-22 @ 10:52:46
URL: http://annaacaroline.blogg.se/
Postat av: Anonym



Hur fick du designar din blogg med din bild i toppen? dess mycket söt!

2011-10-22 @ 17:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0