NATTUGGLA

Har precis ätit upp två mackor och en skål med yoghurt med flingor .
För tillfället är jag trött på att tycka och tänka hela tiden. Jag vill mest bara flyta med just nu. tänker alltid så mycket.
tycker att det händer så mycket, samtidigt som det inte händer något alls. överanalys.
ska boka flygbiljetter imorgon. för en extra vecka. det blir bra.
Imorgon, eller rättare sagt idag, fyller min mamma år dessutom. :)
Är sjukt glad över att det är lov ett par dagar till.
nu ska jag fälla in hovarna, trycka på strömbrytaren till hjärnan och förhoppningsvis sova.




intensivt och mycket.


Kommentarer
Postat av: Lôtten

härligt med en vecka till - men vart ??

2012-02-26 @ 15:21:33
URL: http://lottensplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0