SÖNDAG, SPINNING OCH SVETT

Sitter just nu och väntar på att maten ska bli klar. Kom precis hem från ett Spinning pass på World Class, utan ventligation dessutom. höll på att dränkas i mitt eget svett, en upplevelse i sig vill jag lova! Efter lite dusch och bastu sitter jag nu alltså här.

Har dessutom bokat flygbiljett till mallorca idag, vilket innebär sju extra dagar på ön i vår. Vilket i sin tur innebär 17 dagar totalt på Mallorca för mig inom loppet av 24 dagar lite längre fram. Förhoppningsvis riktigt gött.
Har även hunnit med födelsedagsfirande av mor min, en löprunda i solsken och ett par övningar på gymmet. Plus lite annat. Men nog om det. Nu är maten klar!



Bild = jag . för typ en minut sen. eftersvettas fortfarande...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0