LIDKÖPINGSHELG OCH NORRKÖPINGSMÅNDAG.






Hemma efter en superbra långhelg i lidköping. anlände onsdagnatt , åkte hem igår efter lunch. har varit helt kanonbra och jag har mest hängt med anna, som jag bott hos och filip. mycket träning, mycket chill, mycket godis och filmtittande , äventyrsbad med meera med meraaaaaa. gillar dem.

denna vecka är hektiskt som bara faen.
får se om jag överlever. idag har jag pluggat icg tränat och njutit av finvädret och fått massage. akut-nödvändigt.

imorgon vill jag

* fota bakgrund till foto A uppdraget.
* plugga biologi- sjukdomar
*paddla
* plugga matte
* work shoppa idrottspsykologi
* lyssna på föreläsning 15:00-16:00

Kommentarer
Postat av: Anna

Wohoo! Väldigt bra att du tog dig tid att komma hit fast du har så mycket att göra! :D

2012-05-22 @ 19:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0